關於我

我的相片
一個不甘於一生貧苦的初出矛勞的80後青年,期望有一天透過學習理財和投資達致財務自由。

2012年3月22日星期四

想買但無錢買的股票之一: 越秀房產信託基金(00405)

越秀房產信託基金是一間不動產投資信託,英文簡稱 REIT
一句講曬,  就是租地方俾人之後收錢, 扣除所有成本之外將至少90%利潤派做股息俾人。
佢既風險同收益一般介於股票同債券之間。 係現時市況波動以及通脹不斷的情況底下, 係不錯的投資標的。

現時香港上市的REIT有八間, 之所以選擇越秀既原因是..........
好老實講, 因為是覺得佢高息而穩定, 最重要的是佢比較「單純」!呢點好重要, 只要睇一睇其他的本港 REIT ,你就會覺得佢地似是財技股多於是收租股............置X同X賢背後是姓李, 個家人出了名是玩財技, 而且真正好的資產是絕對會自己KEEP, 佢地會賣出來的都是雞肋居多。除了領匯之外, REIT真是好似只有越秀是值得買既。但領匯長期處於高溢價, 一隻收租股只有3.X里息率實在非吾所好~
睇番越秀平均息率有6里。公司至今發展穩定, 派息紀錄良好, 資產淨值穩步增長, 物業投資組合主要位於中國廣州,包括白馬大廈、財富廣場、城建大廈、維多利廣場。而且暫時未聽聞佢有任何財技操作影子。是一隻難得單純的好股!

2 則留言:

  1. http://realforum.zkiz.com/thread.php?tid=6810

    reits專區(0405、0435、0625、0778、0808、0823、1881、2778)

    david395

    回覆刪除